voorbereiden & vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Bibi Langenkamp - WaarBenJij.nu voorbereiden & vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Bibi Langenkamp - WaarBenJij.nu

voorbereiden & vertrek

Door: Bibi Langenkamp

Blijf op de hoogte en volg Bibi

29 Januari 2019 | Nederland, Nederland

Vrijdag 25 januari 2019

Het laatste kleine feestje voor dat ik 29 januari voor 6 maanden ga vertrekken. Een feestje met de vrienden en vriendinnen. Van fop cadeaus, tot cadeaus die van pas kwamen in Suriname. Op dit moment had ik nog niet het besef dat ik een paar dagen later aan de andere kant van de wereld zou zitten, heel gek eigenlijk, denk ik nu. Alle stress van het visum was nog niet op mij ingezonken. Vanwege het uitstelgedrag (waar ik natuurlijk geen last van heb) had ik mijn visum kantje boord op tijd voor elkaar. Dat doe ik wel even, dacht ik, Maar dat was niet zo, want het koste aardig wat papierwerk, en meerdere bezoekjes aan de gemeente voordat ik eindelijk mijn visum had geregeld.


29 januari 2019

Het is zo ver, vroeg opgestaan (05:00) en gauw in alle stress de laatste spullen in de koffer gestopt. HEB IK ALLES WEL?? Was een vraag die ik wel 10x heb herhaald. Vast wel. Gewoon gaan. Was het antwoord. En daar stond ik dan op Schiphol, waar we met zijn allen hadden afgesproken. Nog even afscheid genomen en dan maar gaan. Alles verliep best snel en met een kwartiertje waren we al door de douane. Nog even wat drinken en hup het vliegtuig in. ️

Daar zijn we dan, geland in Paramaribo! Wát een verschil qua temperatuur en omgeving. Voor mijn gevoel stonden we midden in de jungle. Onze taxi stond ons al op te wachten en we konden op weg naar ons huisje, dat nog wel 2 uur rijden was. Overal waar ik onderweg keek was het groen, en de wegen waren slecht onderhouden. Maar ik keek mijn ogen uit. Eenmaal bij ons huisje gekomen nog even na gezeten, en al gauw gaan slapen. Dit was een hele lange dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Groetjes uit Su!

Recente Reisverslagen:

26 Februari 2019

De 4e week alweer!!

18 Februari 2019

De derde week in Suri

11 Februari 2019

De tweede week in Su

06 Februari 2019

De eerste stage week!

30 Januari 2019

De eerste dagen & kennismaking.
Bibi

Via deze weg hoop ik iedereen op de hoogte te houden van mijn avontuur in Suriname. Ik ga proberen elke week mijn blog te updaten. Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn ervaring in het ziekenhuis, en natuurlijk van alle andere dingen die ik meemaak! Groetjes!

Actief sinds 24 Feb. 2019
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 2086

Voorgaande reizen:

29 Januari 2019 - 11 Juli 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: