Intro - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Bibi Langenkamp - WaarBenJij.nu Intro - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Bibi Langenkamp - WaarBenJij.nu

Intro

Door: Bibi Langenkamp

Blijf op de hoogte en volg Bibi

28 Januari 2019 | Nederland, Nederland

Hallo allemaaaal,

Mijn naam is Bibi Langenkamp. Ik ben een 19- jarige student die de opleiding tot verpleegkundige volgt aan het ROC Aventus in Deventer. Op dit moment zit ik in de laatste periode van het 3e leerjaar. Voor mijn stage in het buitenland in het St. Vincentius ziekenhuis in Paramaribo moet ik een blog/vlog bijhouden. Omdat het vloggen niet mijn ding is, en er niet gefilmd mag worden in het ziekenhuis i.v.m. de privacy van de patiënten, heb ik gekozen voor het bloggen. Hier zal ik natuurlijk wel leuke foto's en video's aan toevoegen. Ik hoop elke week een update te kunnen geven over mijn ervaringen en avonturen over het land, en over mijn stage.

Tags: introductie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Groetjes uit Su!

Recente Reisverslagen:

26 Februari 2019

De 4e week alweer!!

18 Februari 2019

De derde week in Suri

11 Februari 2019

De tweede week in Su

06 Februari 2019

De eerste stage week!

30 Januari 2019

De eerste dagen & kennismaking.
Bibi

Via deze weg hoop ik iedereen op de hoogte te houden van mijn avontuur in Suriname. Ik ga proberen elke week mijn blog te updaten. Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn ervaring in het ziekenhuis, en natuurlijk van alle andere dingen die ik meemaak! Groetjes!

Actief sinds 24 Feb. 2019
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 2092

Voorgaande reizen:

29 Januari 2019 - 11 Juli 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: